Počet záznamov: 1  

Communication Campaign Management in Search-centric Marketing

  1. Názov Communication Campaign Management in Search-centric Marketing
    Preklad názvuManažment komunikácie v kampani v marketingu zameranom na vyhľadávanie
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Actual Problems of Economics. No. 12 (2015), pp. 181-188. - Kiev : National Academy of Management, 2015. ISSN 1993-6788
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kampane reklamné * komunikácia marketingová
    AnotáciaVyhľadávací marketing, prepájajúci offline marketing a online svetom. Stratégia, že klient okamžite po zhliadnutí reklamy vyhľadáva produkt na webe. 3 piliere komunikačnej kampane (ATL, BTL, SEV).
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01865-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 12

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF8.6 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.