Počet záznamov: 1
Communication Campaign Management in Search-centric Marketing
Názov Communication Campaign Management in Search-centric Marketing Preklad názvu Manažment komunikácie v kampani v marketingu zameranom na vyhľadávanie Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Actual Problems of Economics. No. 12 (2015), pp. 181-188. - Kiev : National Academy of Management, 2015. ISSN 1993-6788 Poznámky Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Systematika 339.138 - Marketing Heslá kampane reklamné * komunikácia marketingová Anotácia Vyhľadávací marketing, prepájajúci offline marketing a online svetom. Stratégia, že klient okamžite po zhliadnutí reklamy vyhľadáva produkt na webe. 3 piliere komunikačnej kampane (ATL, BTL, SEV). Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01865-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 12
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 8.6 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1