Počet záznamov: 1  

Lídl mení stratégiu

  1. Názov Lídl mení stratégiu
    Autorské údajeRichard Kris
    Autor Kris Richard
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 6, č. 27 (január-február 2016), s. 20. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reťazce obchodné * stratégia obchodná
    AnotáciaVedenie nemeckej maloobchodnej skupiny Lídl objasnilo ďalšiu stratégiu tejto značky. Nová pozícia spoločnosti Lídl na francúzskom trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 27-32

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.