Počet záznamov: 1
POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom
Názov POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom Autorské údaje Pavel Neumann Autor Neumann Pavel Zdrojový dokument Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 6, č. 27 (január-február 2016), s. 22-23. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá nákup * nákup elektronický * správanie spotrebiteľa * konferencie Anotácia Ďalší ročník medzinárodnej obchodnej akcie poukázal na meniace sa spotrebiteľské správanie. Nakupujúci sú vďaka digitálnym technológiám vyspelejší, z mnohých produktov sa stávajú komodity, a preto nie je problém z obchodu odísť a nakúpiť inde. Do popredia vystupujú emócie spojené s nákupným prostredín a ponuka, ktorá sa člení do kategórií podľa nákupných príležitostí. Samozrejmosťou sa stávajú dokonalé služby spojené s nákupom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 27-32
článok
Počet záznamov: 1