Počet záznamov: 1  

Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu

  1. Názov Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu
    Preklad názvuAttribution models as a decision making tool in online marketing
    Autorské údajeJana Dzuričková, Stela Beslerová
    Autor Dzuričková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Beslerová Stela EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 12, č. 1 (2016), s. 32-39 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2016. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá analýza ekonomická * rozhodovanie investičné * modely ekonomicko-matematické * výkonnosť * stratégia marketingová * marketing elektronický
    AnotáciaAnalýza výkonnosti marketingových kanálov využívaných podnikom, ktorý prevádzkuje e-shop a investuje časť svojich finančných prostriedkov do online marketingu. Analýza je realizovaná za pomoci troch vybraných atribučných modelov, ktoré predstavujú jednu z nových foriem analýzy marketingových kanálov
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00218-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti357 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.