Počet záznamov: 1
Efektivita vyhľadávania informácií na internete ako faktor dosahovania marketingových cieľov
Názov Efektivita vyhľadávania informácií na internete ako faktor dosahovania marketingových cieľov Súbežný názov Efektivity of searching information the internet as a factor in achieving marketing objectives Autorské údaje Monika Čonková, Cyril Závadský Autor Čonková Monika EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF Spoluautori Závadský Cyril EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF Zdrojový dokument Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. S. 10 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015 / Gajdoš Jozef ; Ručinský Rastislav ; Marketing a obchod v teórii a praxi Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. ISBN 978-80-225-4186-2 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.45 - Vnútropodnikové informácie Heslá informácie obchodno-ekonomické * komunikácia elektronická * komunikácia manažérska * činnosť informačná * systémy informačné organizácií Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01103-017, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1