Počet záznamov: 1  

Efektivita vyhľadávania informácií na internete ako faktor dosahovania marketingových cieľov

  1. Názov Efektivita vyhľadávania informácií na internete ako faktor dosahovania marketingových cieľov
    Súbežný názovEfektivity of searching information the internet as a factor in achieving marketing objectives
    Autorské údajeMonika Čonková, Cyril Závadský
    Autor Čonková Monika EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Spoluautori Závadský Cyril EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Zdrojový dokument Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. S. 10 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015 / Gajdoš Jozef ; Ručinský Rastislav ; Marketing a obchod v teórii a praxi Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. ISBN 978-80-225-4186-2
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.45 - Vnútropodnikové informácie
    Heslá informácie obchodno-ekonomické * komunikácia elektronická * komunikácia manažérska * činnosť informačná * systémy informačné organizácií
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01103-017, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.