Počet záznamov: 1
Inovácie a ich význam v marketingu MSP
Názov Inovácie a ich význam v marketingu MSP Súbežný názov Inovations and their importance in the marketing activities of SMEs Autorské údaje Natália Jergová Autor Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. S. 16 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015 / Gajdoš Jozef ; Ručinský Rastislav ; Marketing a obchod v teórii a praxi Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. ISBN 978-80-225-4186-2 Poznámky Abstrakt. - VEGA 1/0328/13 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik malý * podnik stredný * podnikanie obchodné * marketing * stratégia podnikateľská * inovácia * výhody konkurenčné Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01103-023, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1