Počet záznamov: 1  

Inovácie a ich význam v marketingu MSP

  1. Názov Inovácie a ich význam v marketingu MSP
    Súbežný názovInovations and their importance in the marketing activities of SMEs
    Autorské údajeNatália Jergová
    Autor Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. S. 16 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015 / Gajdoš Jozef ; Ručinský Rastislav ; Marketing a obchod v teórii a praxi Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. ISBN 978-80-225-4186-2
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0328/13
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik malý * podnik stredný * podnikanie obchodné * marketing * stratégia podnikateľská * inovácia * výhody konkurenčné
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01103-023, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.