Počet záznamov: 1  

Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention

  1. Názov Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention
    Autorské údajeViera Čihovská, M. Yashina
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Yashina M.
    Zdrojový dokument Economics, management, law: socio-economic aspects of development : collection of scientific articles : [international scientific and practical conference : 29.1.2016, Roma, Italy], Volume 2. Pp. 190-198. - Roma : Edizioni Magi, 2016. ISBN 978-617-7214-17-4
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    PoznámkyKEGA 018EU-4/2014
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumenturuština
    Krajina vydaniaTaliansko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing vzťahový * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnotáciaVzťahový marketing predstavuje moderný obchodný koncept založený na vytvorení vzťahov so všetkými subjektmi na trhu. CRM (Customer Relationship Management) získava a udržiava spokojných zákazníkov v portfóliu spoločnosti, a tým si zabezpečuje vysokú ziskovosť pri napĺňaní svojich cieľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00087-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti339.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.