Počet záznamov: 1  

Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach

  1. Názov Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach
    Preklad názvuFaktory ovplyvňujúce používateľskú spokojnosť s online skupinovým nákupom: prístup teórie sociálnej výmeny
    Autorské údajePavlina Pawlasová
    Autor Pawlasová Pavlina
    Zdrojový dokument Ekonomická revue. Roč. 18, č. 2 (2015), s. 97-107. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2015. ISSN 1212-3951
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 519.87 - Matematické modely operačného výskumu
    Heslá analýza faktorová * nákup elektronický * spokojnosť zákazníkov * modelovanie
    AnotáciaFaktorová analýza prevedená varimax rotačnou metódou. Modelovanie štrukturálnej rovnice. Analýza modelu, špecifikácia premenných a testovanie validity modelu (chí-kvadrát test).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF904.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.