Počet záznamov: 1  

Tvorba hodnoty pre zákazníkov

  1. Názov Tvorba hodnoty pre zákazníkov
    Autorské údajeIvan Košalko
    Autor Košalko Ivan
    Zdrojový dokument Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. Roč. 21, zoš. 80 (1/2016), s. 12-13. - Bratislava : IBIS partner, 2016. ISSN 1335-1729
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Heslá produkty * služby * hodnota pridaná * hodnota úžitková * kvalita výrobkov * kvalita služieb * zákon hodnoty * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaTvorba hodnoty pre zákazníka a ako vníma hodnotu zákazník. Zlepšovanie kvality a rozširovanie úžitkových vlastností zákazníkovi. Kvalita produktu, úroveň služby a kultúrna hodnota. Príklady tvorby hodnoty pre zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: zoš. 80-83

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.