Počet záznamov: 1  

Digital Consumer in Segment of Seniors and Their Impact on Dynamization of Service Enterprises

  1. Názov Digital Consumer in Segment of Seniors and Their Impact on Dynamization of Service Enterprises
    Autorské údajeMiroslava Čukanová
    Autor Čukanová Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Marketing identity: digital life - part II. : conference proceedings from international scientific conference : 10th - 11th november 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. S. 26-34 CD ROM. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015 / Matúš Jozef ; Petranová Dana ; Marketing identity 2015: digital life International scientific conference. ISBN 978-80-8105-780-9. ISSN 1339-5726
    Výstup z projektu VEGA 1/0205/14 Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii
    PoznámkyVEGA 1/0205/14. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * obchod elektronický * stratégia marketingová * internet * ekonomika strieborná * rozhodovanie nákupné * seniori
    AnotáciaVýdavky za nákupy realizované prostredníctvom internetu za posledných päť rokov u seniorov. Využívanie internetu a úroveň digitálnej gramotnosti seniorov. Kategórie online nákupov medzi seniormi. Dynamizácia podnikania v sektore služieb.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00143-002, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF589.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.