Počet záznamov: 1  

Cieľové trhy cestovného ruchu Slovenska a ich osobitosti

  1. Názov Cieľové trhy cestovného ruchu Slovenska a ich osobitosti
    Súbežný názovGenerating markets in Slovak tourism and their specific features
    Autorské údajeJana Kučerová, Ivana Magátová
    Autor Kučerová Jana
    Spoluautori Magátová Ivana
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 49, č. 1 (2016), s. 13-23. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2016. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * zákazníci * zariadenia ubytovacie * marketing * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * Maďarsko * Poľsko * Česko * Slovensko
    AnotáciaÚspešná marketingová komunikácia v cestovnom ruchu. Segmentácia trhu. Primárne cieľové trhy Slovenska (Česko, Maďarsko, Poľsko) a ich osobitosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.