Počet záznamov: 1  

Personálny marketing a pracovné miesta

  1. Názov Personálny marketing a pracovné miesta
    Súbežný názovPersonal marketing and workplaces
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. Roč. 3, č. 4 (2015), s. 128-135 online. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2015. ISSN 1339-5467
    PoznámkyVEGA 1/0662/15
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá marketing personálny * manažment personálny * organizácia personálna * plánovanie personálne * miesta pracovné * klasifikácia zamestnaní
    AnotáciaZmeny prebiehajúce na trhu práce pod vplyvom technologického a hospodárskeho vývoja ovplyvňujú obsah a štruktúru pracovných miest. Ide hlavne o zmeny vyvolané nástupom technológií a nových sofistikovaných výrobných postupov. Z tohto hľadiska sa charakter pracovných miest bude meniť, čo znamená nové výzvy pre personálny marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00138-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF657.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.