Počet záznamov: 1  

GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing

  1. Názov GIS as a Decision-making Tool for Small Businesses in the Retailing
    Preklad názvuGIS ako rozhodovací nástroj pre malé podniky v maloobchode
    Autorské údajeMarian Toman, Pavol Kita, Ján Prílepok
    Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentINPROFORUM 2015 : proceedings of the 9th international scientific conference Inproforum : České Budějovice, November 5-6, 2015. Pp. 193-198. - České Budějovice : Faculty of Economics, University of South Bohemia in České Budějovice, 2015 ; INPROFORUM 2015 International scientific conference / Friedrich Václav ; Zuzák Roman ; Stejskalová Irena ; Ježek Jindřich. ISBN 978-80-7394-536-7
    PoznámkyVEGA 1/0282/15. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá marketing * systémy informačné geografické * analýza trhu
    AnotáciaAnalýza troch obchodných centier v Bratislave. Analýza nákupného správania spotrebiteľov v oblasti pôsobenia nákupného strediska cez geografický informačný systém GIS. Nastavenie marketingového mixu a komunikácie vďaka výstupom analýz.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00408-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF367.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.