Počet záznamov: 1  

Komparácia odbytových stratégií pri uvedení nového produktu na bankovom trhu

  1. Názov Komparácia odbytových stratégií pri uvedení nového produktu na bankovom trhu
    Súbežný názovComparison sales strategies when putting a new product on the banking market
    Autorské údajeDana Hrušovská, Veronika Rajníčková
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Rajníčková Veronika
    Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza V. : zborník vedeckých prác. S. 65-72 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Matušovič Martin ; Mišík Vladimír ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-225-4238-8
    PoznámkyVEGA 1/0100/13 50%. - VEGA 1/0546/15 50%
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * produkty bankové * predaj * stratégia obchodná
    AnotáciaČSOB, a. s. na bankovom trhu a bankové produkty - súčasný stav. Komparácia odbytových stratégií. Služba mimoriadne splátky hypotéky a služba bezplatné mimoriadne splátky pre segment živnostníkov a malých podnikateľov, porovnanie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00141-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF274.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.