Počet záznamov: 1  

Využitie direct marketingu v marketingovom komunikačnom mixe

  1. Názov Využitie direct marketingu v marketingovom komunikačnom mixe
    Autorské údajeNatália Jergová
    Autor Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 28. - 30. 1. 2016. S. 23 CD-ROM. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Thiessen Alžbeta ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4214-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0328/13 Modelovanie kauzálnych vzťahov inovácií v malých a stredných podnikoch
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0328/13
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * marketing priamy * mix komunikačný
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00155-018, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF282.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.