Počet záznamov: 1
Využitie direct marketingu v marketingovom komunikačnom mixe
Názov Využitie direct marketingu v marketingovom komunikačnom mixe Autorské údaje Natália Jergová Autor Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 28. - 30. 1. 2016. S. 23 CD-ROM. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Thiessen Alžbeta ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4214-2 Výstup z projektu VEGA 1/0328/13 Modelovanie kauzálnych vzťahov inovácií v malých a stredných podnikoch
Poznámky Abstrakt. - VEGA 1/0328/13 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * marketing priamy * mix komunikačný Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00155-018, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 282.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1