Počet záznamov: 1
Emocionálny marketing
Názov Emocionálny marketing Autorské údaje Jana Naščáková, Monika Tomčíková Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Tomčíková Monika EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 28. - 30. 1. 2016. S. 31 CD-ROM. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Thiessen Alžbeta ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4214-2 Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
Poznámky Abstrakt. - VEGA 1/0708/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * emócie * reklama * marketing Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00155-024, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 284.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1