Počet záznamov: 1  

Emocionálny marketing

  1. Názov Emocionálny marketing
    Autorské údajeJana Naščáková, Monika Tomčíková
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Tomčíková Monika EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 28. - 30. 1. 2016. S. 31 CD-ROM. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Thiessen Alžbeta ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4214-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0708/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá správanie spotrebiteľa * emócie * reklama * marketing
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00155-024, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF284.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.