Počet záznamov: 1  

New trends in marketing communications of enterprises

  1. Názov New trends in marketing communications of enterprises
    Autorské údajeNatália Jergová
    Autor Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 39-42 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * podnikanie obchodné * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * event marketing * marketing virálny
    AnotáciaNové trendy v oblasti marketingovej komunikácie s dôrazom na on-line marketing. Problematika on-line marketingu a súčasné trhové prostredie si vyžaduje zmeny v používaní tradičných nástrojov marketingovej komunikácie z dôvodu nárastu elektronickej reklamy. Reakcia podnikov na flexibilné správanie zákazníkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00156-005, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti512.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.