Počet záznamov: 1  

Relationship small business and private brands

  1. Názov Relationship small business and private brands
    Autorské údajeMichal Pružinský, Anna Hrnčiarová Turčiaková
    Autor Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 43-50 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky kvality * značky maloobchodné * reťazce obchodné * stratégia obchodná * označovanie tovarov * značky
    AnotáciaZnačky výrobkov v rozvinutých krajinách a príležitosť k rastu hodnoty značky pre zákazníka. Povedomie a asociácie spotrebiteľa, ktoré si so značkou vytvára. Hodnota značky a posilnenie medzinárodných maloobchodných reťazcov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00156-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti631.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.