Počet záznamov: 1  

Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy

  1. Názov Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy
    Autorské údajeKatarína Fichnová
    Autor Fichnová Katarína
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * tvorba reklamy * kreativita * agentúry * tímy pracovné
    AnotáciaMožné rozdiely v efektívnej tvorbe kreatívnych reklám tímami, ktoré môžu vzniknúť počas tvorivého procesu. Niektoré formy komunikácie podporujú výraznejšie facilitačné efekty skupiny, iné môžu eliminovať tzv. inhibičné vplyvy skupiny na tvorivú produkciu. Klasické formy tímovej spolupráce sú efektívnejšie, než médiami spostredkovaná komunikácia kreatívneho tímu pri tvorbe reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.