Počet záznamov: 1
Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy
Názov Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy Autorské údaje Katarína Fichnová Autor Fichnová Katarína Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * tvorba reklamy * kreativita * agentúry * tímy pracovné Anotácia Možné rozdiely v efektívnej tvorbe kreatívnych reklám tímami, ktoré môžu vzniknúť počas tvorivého procesu. Niektoré formy komunikácie podporujú výraznejšie facilitačné efekty skupiny, iné môžu eliminovať tzv. inhibičné vplyvy skupiny na tvorivú produkciu. Klasické formy tímovej spolupráce sú efektívnejšie, než médiami spostredkovaná komunikácia kreatívneho tímu pri tvorbe reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1