Počet záznamov: 1  

87 % dnešních nákupných rozhodnutí probíhá až v místě prodeje

  1. Názov 87 % dnešních nákupných rozhodnutí probíhá až v místě prodeje
    Autorské údajeDaniel Jesenský
    Autor Jesenský Daniel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing nákupný * rozhodovanie nákupné
    AnotáciaIn-store marketingová komunikácia. Pre jej úspešnú realizáciu a maximálnu efektívnosť na predajnom mieste je nevyhnutné porozumieť aktuálnemu nákupnému správaniu zákazníkov a vplyvov na nákupné rozhodovanie - od prípravy na nákup, až po samotný proces nakupovania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.