Počet záznamov: 1  

The Use of marketing audit as a tool for efficiency

  1. Názov The Use of marketing audit as a tool for efficiency
    Autorské údajeDana Hrušovská, Martin Matušovič
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Matušovič Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 59-62 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3
    PoznámkyVEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0784/15 (50 %)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * stratégia obchodná * nástroje marketingové * euromarketing * audit * porovnanie medzinárodné
    AnotáciaMarketingový audit ako nástroj marketingového riadenia v konkurenčnom marketingovom prostredí podnikov. Marketingový audit umožňuje monitorovať a optimalizovať obchodný marketing. Používanie a uplatňovanie marketingového auditu v konkrétnych podnikoch. Navrhované opatrenia a výsledky auditu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00156-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti588.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.