Počet záznamov: 1  

Social innovation in business

  1. Názov Social innovation in business
    Autorské údajeDana Hrušovská, Martin Matušovič
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Matušovič Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 63-70 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3
    PoznámkyVEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0784/15 (50 %)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá inovácia * stratégia inovačná * bariéry inovačné * politika podnikania * stratégia podnikateľská * podnikanie sociálne * procesy sociálno-ekonomické
    AnotáciaV podnikateľskom sektore sú čoraz častejšou súčasťou podnikania sociálne inovácie. V oficiálnej politike Európskej únie i národných ekonomík je táto tendencia považovaná za strategickú. Hlavné nedostatky na Slovensku - zdĺhavé tempo prípravy a realizácie sociálnych inovácií v porovnaní s ostatnými krajinami. Skúmanie zložitých vzťahov sociálnych inovácií a korelácia vybraných determinantov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00156-010, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti532.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.