Počet záznamov: 1
Optimalizovanie riadenia vzťahov so zákazníkom
Názov Optimalizovanie riadenia vzťahov so zákazníkom Autorské údaje Oľga Poniščiaková Autor Poniščiaková Oľga Zdrojový dokument Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. Roč. 11, č. 5 (2016), s. 76-77. - Žilina : Poradca, 2016. ISSN 1337-060X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * systém CRM * optimalizácia Anotácia Riadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje interaktívny proces. CRM integruje predaj, marketing, zákaznícky servis a funkcie riadenia dodávok. Moduly CRM systémov a ich funkcionalita. Implementácia systému CRM musí rešpektovať zameranie firmy a jej priority. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-6
článok
Počet záznamov: 1