Počet záznamov: 1  

Segmentation of Consumers in the Context of Their Space Behaviour: Case Study of Bratislava

  1. Názov Segmentation of Consumers in the Context of Their Space Behaviour: Case Study of Bratislava
    Preklad názvuSegmentácia spotrebiteľov v kontexte ich priestorového správania: prípadová štúdia Bratislavy
    Autorské údajeMarta Grossmanová, Pavol Kita, Marta Žambochová
    Autor Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žambochová Marta
    Zdrojový dokument Prague economic papers : a bimonthly journal of economic theory and policy : scientific journal. Vol. 25, no. 2 (2016), s. 189-202. - Prague : University of Economics, 2016. ISSN 1210-0455
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá siete maloobchodné * správanie spotrebiteľa * priestor * nákup * segmentácia trhu * Slovensko * systémy informačné geografické * analýzy
    AnotáciaVývoj maloobchodnej siete Bratislavy, ovplyvňujúci nákupné správanie a životný štýl jej spotrebiteľov. Charakteristika priestorového správania spotrebiteľov, žijúcich v mestských častiach Bratislavy. V posledných rokoch stúpa dôležitosť spotrebiteľského správania počas klesajúcej ekonomickej prosperity, kým koncentrácia v maloobchode znižuje šance na úspech malých nezávislých maloobchodov s potravinami.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00190-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF565.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.