Počet záznamov: 1
Segmentation of Consumers in the Context of Their Space Behaviour: Case Study of Bratislava
Názov Segmentation of Consumers in the Context of Their Space Behaviour: Case Study of Bratislava Preklad názvu Segmentácia spotrebiteľov v kontexte ich priestorového správania: prípadová štúdia Bratislavy Autorské údaje Marta Grossmanová, Pavol Kita, Marta Žambochová Autor Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žambochová Marta Zdrojový dokument Prague economic papers : a bimonthly journal of economic theory and policy : scientific journal. Vol. 25, no. 2 (2016), s. 189-202. - Prague : University of Economics, 2016. ISSN 1210-0455 Poznámky Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá siete maloobchodné * správanie spotrebiteľa * priestor * nákup * segmentácia trhu * Slovensko * systémy informačné geografické * analýzy Anotácia Vývoj maloobchodnej siete Bratislavy, ovplyvňujúci nákupné správanie a životný štýl jej spotrebiteľov. Charakteristika priestorového správania spotrebiteľov, žijúcich v mestských častiach Bratislavy. V posledných rokoch stúpa dôležitosť spotrebiteľského správania počas klesajúcej ekonomickej prosperity, kým koncentrácia v maloobchode znižuje šance na úspech malých nezávislých maloobchodov s potravinami. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00190-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-6
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 565.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1