Počet záznamov: 1  

Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines

  1. Názov Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines
    Preklad názvuInovatívne prístupy k preskúmaniu spotrebiteľských preferencií pri výbere vín
    Autorské údajeElena Horská ... [et al.]
    Autor Horská Elena
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 62, no. 3 (2016), s. 124-133. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2016. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * preferencie spotrebiteľské * emócie * inovácia
    AnotáciaPrieskum meraním elektrickej aktivity mozgu cez elektroencefalografiu a softvér analyzujúci vyjadrenia tváre. Podstata a význam neuromarketingu pri propagácii produktu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF332.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.