Počet záznamov: 1  

Determinants of customer relationship development

  1. Názov Determinants of customer relationship development
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentIISES: International Institute of Social and Economic Sciences : proceedings of the 5th economic & finance conference, Miami: 09 -12 february 2016. P. 209-220 online. - Miami : IISES, 2016 ; International Institute of Social and Economic Sciences economic & finance conference / Akimoto Koji ; Bazantova Ilona. ISBN 978-80-87927-20-5. ISSN 2336-6044
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing vzťahový * vzťahy s verejnosťou * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * skupiny cieľové * ruch cestovný
    AnotáciaFaktory zlepšenia rozvoja vzťahov so zákazníkmi v sektore cestovného ruchu. Návrh opatrení na preskúmanie a zameranie sa na zákazníka v organizácií cestovného ruchu na Slovensku. Vzťah medzi úrovňou vzťahov so zákazníkmi a obchodnou výkonnosťou cestovného ruchu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00200-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.