Počet záznamov: 1
Determinants of customer relationship development
Názov Determinants of customer relationship development Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IISES: International Institute of Social and Economic Sciences : proceedings of the 5th economic & finance conference, Miami: 09 -12 february 2016. P. 209-220 online. - Miami : IISES, 2016 ; International Institute of Social and Economic Sciences economic & finance conference / Akimoto Koji ; Bazantova Ilona. ISBN 978-80-87927-20-5. ISSN 2336-6044 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing vzťahový * vzťahy s verejnosťou * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * skupiny cieľové * ruch cestovný Anotácia Faktory zlepšenia rozvoja vzťahov so zákazníkmi v sektore cestovného ruchu. Návrh opatrení na preskúmanie a zameranie sa na zákazníka v organizácií cestovného ruchu na Slovensku. Vzťah medzi úrovňou vzťahov so zákazníkmi a obchodnou výkonnosťou cestovného ruchu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00200-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1