Počet záznamov: 1  

Customer Strategies as a Tool of Loyalty

  1. Názov Customer Strategies as a Tool of Loyalty . kap. 46
    Preklad názvuZákaznícke stratégie, ako nástroj lojality
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentKnowledge – Economy – Society : reorientation of paradigms and concepts of management in the contemporary economy. P. 449-456. - Cracow : University of Economics, Cracow, 2015. ISBN 978-83-65173-30-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaTeoretické východiská zákazníckej lojality a stratégia odmien a vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch. Marketingové aktivity a vplyv vzťahov a odmien na lojalitu zákazníkov. Výskumné ciele a metódy.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00247-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.