Počet záznamov: 1
Customer Strategies as a Tool of Loyalty
Názov Customer Strategies as a Tool of Loyalty . kap. 46 Preklad názvu Zákaznícke stratégie, ako nástroj lojality Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Knowledge – Economy – Society : reorientation of paradigms and concepts of management in the contemporary economy. P. 449-456. - Cracow : University of Economics, Cracow, 2015. ISBN 978-83-65173-30-0 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * lojálnosť zákazníkov Anotácia Teoretické východiská zákazníckej lojality a stratégia odmien a vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch. Marketingové aktivity a vplyv vzťahov a odmien na lojalitu zákazníkov. Výskumné ciele a metódy. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00247-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1