Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vybraného vinárstva

  1. Názov Marketingová stratégia vybraného vinárstva : diplomová práca
    Autorské údajeIngrid Försterová, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Försterová Ingrid
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892948

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.9 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.