Počet záznamov: 1  

Vplyv interkultúrnych rozdielov na komunikáciu a pozicioning značky

  1. Názov Vplyv interkultúrnych rozdielov na komunikáciu a pozicioning značky : diplomová práca
    Autorské údajeMartin Mornár, školiteľ: Zuzana Lukačovičová
    Autor Mornár Martin
    Ďalší autori Lukačovičová Zuzana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 58 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892996

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.