Počet záznamov: 1  

Imidž značky Horalky a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Názov Imidž značky Horalky a jej vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Autorské údajeErika Vargová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Vargová Erika
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 57 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra893028
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.