Počet záznamov: 1  

Komunikačná stratégia nového produktu v podmienkach vybranej firmy

  1. Názov Komunikačná stratégia nového produktu v podmienkach vybranej firmy : diplomová práca
    Autorské údajeSimona Blažová, školiteľ: Helena Labská
    Autor Blažová Simona
    Ďalší autori Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 104 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892934

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.