Počet záznamov: 1  

Identifikácia spotrebiteľského vnímania kvality pri tvorbe stratégie produktu

  1. Názov Identifikácia spotrebiteľského vnímania kvality pri tvorbe stratégie produktu : diplomová práca
    Autorské údajePeter Nemček, školiteľ: Rastislav Strhan
    Autor Nemček Peter
    Ďalší autori Strhan Rastislav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 66 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra891836

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce995 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.