Počet záznamov: 1  

Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu

  1. Názov Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu : diplomová práca
    Autorské údajeIvan Tóth, školiteľ: Jozef Mlákay
    Autor Tóth Ivan
    Ďalší autori Mlákay Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 90 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra891847

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha85.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce751.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.