Počet záznamov: 1
Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu
Názov Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu : diplomová práca Autorské údaje Ivan Tóth, školiteľ: Jozef Mlákay Autor Tóth Ivan Ďalší autori Mlákay Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru Vydavateľské údaje Bratislava, 2016. - 90 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 891847
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 85.8 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 751.7 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1