Počet záznamov: 1  

Franchising ako súčasť marketingového mixu vybranej firmy

  1. Title Franchising ako súčasť marketingového mixu vybranej firmy : diplomová práca
    Author infoMichaela Lehoczká, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Author Lehoczká Michaela
    Another authors Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2016. - 87 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number892982

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.