Počet záznamov: 1  

Komunikačná stratégia vstupu regionálneho produktu na trh

  1. Názov Komunikačná stratégia vstupu regionálneho produktu na trh : diplomová práca
    Autorské údajeVeronika Lapuniková, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Lapuniková Veronika
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 71 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892981

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce849.9 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.