Počet záznamov: 1
Dynamický trend v organizáciách - zelený marketing
Názov Dynamický trend v organizáciách - zelený marketing Súbežný názov Dynamic trend in organizations - green marketing Autorské údaje Patrik Richnák Autor Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Zdrojový dokument Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : 5. ročník vedecko-odborného seminára: 28. októbra 2015, Nitra, Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre. S. 84-90 CD-ROM. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2016 ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár / Světlík Jaroslav ; Fandelová Eva. ISBN 978-80-558-0985-4 Poznámky VEGA 1/0305/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * stratégia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * ochrana prostredia životného Anotácia Zelený marketing, vďaka ktorému sa organizácie stávajú zodpovednejšie, má za následok zlepšenie kvality života spotrebiteľov a celej spoločnosti. Sociálna a ekologická zodpovednosť spotrebiteľov a uvedomovanie si dopadov konzumného štýlu na životné prostredie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00280-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1