Počet záznamov: 1  

Dynamický trend v organizáciách - zelený marketing

  1. Názov Dynamický trend v organizáciách - zelený marketing
    Súbežný názovDynamic trend in organizations - green marketing
    Autorské údajePatrik Richnák
    Autor Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokumentNové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : 5. ročník vedecko-odborného seminára: 28. októbra 2015, Nitra, Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre. S. 84-90 CD-ROM. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2016 ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár / Světlík Jaroslav ; Fandelová Eva. ISBN 978-80-558-0985-4
    PoznámkyVEGA 1/0305/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * stratégia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * ochrana prostredia životného
    AnotáciaZelený marketing, vďaka ktorému sa organizácie stávajú zodpovednejšie, má za následok zlepšenie kvality života spotrebiteľov a celej spoločnosti. Sociálna a ekologická zodpovednosť spotrebiteľov a uvedomovanie si dopadov konzumného štýlu na životné prostredie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00280-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.