Počet záznamov: 1  

Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch

  1. Názov Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state
    Autorské údajezostavil: Pavol Kita, recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská
    Ďalší autori Kita Pavol (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Strážovská Ľubomíra (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2016. - 205 s. [11,24 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-4248-7
    PoznámkyVEGA 1/0282/15.
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * modely * obchod * zákazníci * komunikácia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * zodpovednosť spoločenská * priemysel automobilový * personál * podnik výrobný * rozhodovanie * maloobchod * zdroje energie obnoviteľné * riziko podnikateľské * riadenie rizík
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra890662, 890663
    Archív EPCE16 00319-001, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    890662SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    890663SEKSklad knižničného fonduvypožičaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.