Počet záznamov: 1
Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch
Názov Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state Autorské údaje zostavil: Pavol Kita, recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská Ďalší autori Kita Pavol (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Strážovská Ľubomíra (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2016. - 205 s. [11,24 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-4248-7 Poznámky VEGA 1/0282/15. Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * modely * obchod * zákazníci * komunikácia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * zodpovednosť spoločenská * priemysel automobilový * personál * podnik výrobný * rozhodovanie * maloobchod * zdroje energie obnoviteľné * riziko podnikateľské * riadenie rizík Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 890662, 890663 Archív EPC E16 00319-001, originál dokumentu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 890662 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 890663 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný
Počet záznamov: 1