Počet záznamov: 1
K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky
Názov K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky Súbežný názov To the sustainable business model of retail unit on tthe basis of updating an offer Autorské údaje Pavol Konštiak Autor Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 31-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Poznámky VEGA 1/0282/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * merchandising * stratégia obchodná * riadenie predaja * manažment produktový * správanie spotrebiteľa Anotácia Nové podmienky vyvolané zmenou správania zákazníkov a rozvoj multikanálového obchodu, a to využívaním aktívneho štýlu manažmentu. Metódy globálenho prístupu v riadení predaja maloobchodnej jednotky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00319-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1