Počet záznamov: 1  

K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky

  1. Názov K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky
    Súbežný názovTo the sustainable business model of retail unit on tthe basis of updating an offer
    Autorské údajePavol Konštiak
    Autor Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 31-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    PoznámkyVEGA 1/0282/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * merchandising * stratégia obchodná * riadenie predaja * manažment produktový * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaNové podmienky vyvolané zmenou správania zákazníkov a rozvoj multikanálového obchodu, a to využívaním aktívneho štýlu manažmentu. Metódy globálenho prístupu v riadení predaja maloobchodnej jednotky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00319-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.