Počet záznamov: 1
Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku
Názov Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku Súbežný názov Measuring customer satisfaction as a prerequisite fot creating value for customer – application to the passenger car market in Slovakia Autorské údaje Lukáš Zendulka Autor Zendulka Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 89-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Poznámky VEGA 1/0282/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * spokojnosť zákazníkov * manažment produktový * hodnota úžitková * meranie Anotácia Úloha zákazníckej spokojnosti a jej meranie v procese poskytovania dlhodobej hodnoty zákazníkovi. Prístupy podnikov z marketingového hľadiska umožnia dosiahnuť spokojnosť zákazníkov a ich udržanie, ktoré je lacnejšie ako získavanie nových zákazníkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00319-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1