Počet záznamov: 1  

Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku

  1. Názov Meranie zákazníckej spokojnosti ako predpoklad vytvárania hodnoty re zákazníka – aplikácia na trh automobilov na Slovensku
    Súbežný názovMeasuring customer satisfaction as a prerequisite fot creating value for customer – application to the passenger car market in Slovakia
    Autorské údajeLukáš Zendulka
    Autor Zendulka Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 89-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    PoznámkyVEGA 1/0282/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * spokojnosť zákazníkov * manažment produktový * hodnota úžitková * meranie
    AnotáciaÚloha zákazníckej spokojnosti a jej meranie v procese poskytovania dlhodobej hodnoty zákazníkovi. Prístupy podnikov z marketingového hľadiska umožnia dosiahnuť spokojnosť zákazníkov a ich udržanie, ktoré je lacnejšie ako získavanie nových zákazníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00319-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.