Počet záznamov: 1  

Udržateľný obchodný model a stratégia

  1. Názov Udržateľný obchodný model a stratégia
    Súbežný názovSustainable business model and strategy
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 137-152. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    PoznámkyVEGA 1/0282/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * rozhodovanie nákupné * rozvoj trvalo udržateľný * spokojnosť zákazníkov * obchod * modely
    AnotáciaPochopenie významu udržateľných obchodných modelov a ich spojenie so stratégiou podniku. Hodnotenie vplyvu udržateľného rozvoja, jeho súčastí a výziev na stratégiu podniku. Uspokojovanie potrieb zákazníkov a podporovanie cieľov trvalo udržateľného rozvoja.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00319-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.