Počet záznamov: 1
Udržateľný obchodný model a stratégia
Názov Udržateľný obchodný model a stratégia Súbežný názov Sustainable business model and strategy Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 137-152. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Poznámky VEGA 1/0282/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * rozhodovanie nákupné * rozvoj trvalo udržateľný * spokojnosť zákazníkov * obchod * modely Anotácia Pochopenie významu udržateľných obchodných modelov a ich spojenie so stratégiou podniku. Hodnotenie vplyvu udržateľného rozvoja, jeho súčastí a výziev na stratégiu podniku. Uspokojovanie potrieb zákazníkov a podporovanie cieľov trvalo udržateľného rozvoja. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00319-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1