Počet záznamov: 1  

Low-cost marketing and marketing minimalism

  1. Názov Low-cost marketing and marketing minimalism
    Autorské údajeBarbora Paholková, Mária Dzurová
    Autor Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. P. 121-132. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016 / Černá Iveta ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and Eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    PoznámkyVEGA 1/0178/14. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * internet * siete sociálne
    AnotáciaMarketingový minimalizmus ako nový trend marketingu. Nízkonákladový marketing. Marketingová komunikácia na internete, výhody využitia sociálnych sietí v marketingu. Marketingové nástroje sociálnych sietí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00320-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti245 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.