Počet záznamov: 1
Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry v kontexte manažmentu podnikateľských rizík
Názov Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry v kontexte manažmentu podnikateľských rizík Súbežný názov Interorganizational relationship on the industrial market in the context of entreprise risk management Autorské údaje Peter Pajonk Autor Pajonk Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 167-181. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Poznámky VEGA 1/0282/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá riadenie rizík * riadenie zmien * risk management * metódy riadenia * obchod * marketing manažment * podnik výrobný Anotácia Proces manažmentu rizika a interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry. Vzťah zákazník – dodávateľ predstavuje nákupný a predajný kontakt alebo rôzne formy kooperácie. Manažment a riadenie rizík vo výrobnom podniku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00319-011, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1